Reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI TOWARU

*Procedura w wypadku uszkodzenia w czasie transportu:

Aby uznać reklamacje związana z transportem potrzebujemy:

  •  zdjęcie listu przewozowego
  •  skan protokołu reklamacyjnego spisanego z firma kurierską bądź osobą odpowiedzialną za wydanie towaru z punktu odbioru
  •  zdjęcie paragonu (Paragon znajduje sie pod listem przewozowym)
  •  zdjęcie uszkodzonego towaru

Spisanie z kurierem protokołu szkody jest podstawą do wniesienia reklamacji u przewoźnika. Jeżeli

sprawdzą Państwo przesyłkę po odjechaniu kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o ponowny przyjazd kuriera w celu spisania protokołu szkody. 

nr kontaktowy do centrali Firmy pocztex48: +48 438420842 

Po otrzymaniu w/w dokumentów formą na adres:

Email:  Naviasklep@wp.pl

Adres korespondencyjny: Navia sklep ul. Piechurów 82 Bielsko-Biała 43-346

wysyłamy pełnowartościowy towar.

 *Reklamacja - otrzymano błędny produkt / brak pozycji w przesyłce

W przypadku otrzymania błędnej przesyłki należy skontaktować się z obsługą sklepu

internetowego pod adresem e-mailowym: Naviasklep@wp.pl   Wiadomość powinna zawierać

następujące elementy:

  •  Numer zamówienia, 
  •   opis ewentualnie zdjęcia dotyczące błędu logistycznego
  •  Numer listu przewozowego